سه شنبه ۳۰ خرداد ۰۲

عکاسی از محصولات و خدمات

۱۱ بازديد

ما اولین سرویس چاپ عکس در ایران نیستیم ولی تلاشمان بر این است که بهترین باشیم. عکس رتوش تنها وبسایت ایرانی است که بسیاری از خدمات عکس ، چاپ و تبلیغات را به صورت یکپارچه و با بهترین قیمت و کیفیت ارائه میدهد

 
 
آموزش ژست عکاسی حرفه ای

چگونه می‌توان با ژست‌های عکاسی، نتایج شگفت‌انگیزی به دست آورد؟ در این بخش به‌صورت کلی به آموزش ژست عکاسی حرفه ای برای عکس و ارائه توصیه‌هایی در رابطه با قبل و حین عکس‌برداری می‌پردازیم.
آموزش ژست عکاسی قبل از عکس‌برداری

اولین نکته‌ای که در آموزش ژست عکاسی باید قبل از هر چیز موردتوجه قرار دهید این است که نوع عکس‌برداری را باید مشخص کنید. برای مثال عکس‌برداری از یک خانواده بسیار متفاوت از عکس‌برداری مدلینگ است و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد.

از هر چیزی چه به‌صورت آنلاین و چه در زندگی خود الهام بگیرید. شما می‌توانید با استفاده از موقعیت‌های مختلف، ایده‌های بکر و شگفت‌انگیزی برای نوع ژست گرفتن و عکس‌برداری خود الهام بگیرید. توصیه می‌کنیم که ژست‌هایی که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و موردعلاقه شما هستند را در گوشی خود ذخیره کنید.

سعی نکنید که تنها از حافظه خود استفاده کنید؛ زیرا ممکن است دقیقا در زمانی که به آن ایده‌ها نیاز دارید، آن‌ها را فراموش کنید.  ژست عکاسی

ژست موردنظر خود را حتما با ویژگی‌های فیزیکی خود مطابقت دهید. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. گاهی ژست انتخابی با توجه به موقعیت عکس‌برداری، بسیار مناسب است و به‌طورکلی موردپسند همه قرار گرفته است اما مدل نمی‌تواند آن نوع ژست را به وجود آورد. پس ژست انتخابی حتما باید با مدل تنظیم شود.

 فتوشاپ برای عکاسان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.